RaR - sportovní půlmaraton - 10.1.2015

10.01.2015 21:58

V sobotu 10.1. se konala již tradiční roverská sportovní akce. Dle dohledaných rukopisů byla minimálně šestá v pořadí:)

Sešli jsme se hned ráno na gymplu v tělocvičně. Letos Přeceda nově rozdělil týmy sám, aniž bychom si mi vybírali. A je vám jistě jasné, jak to tedy dopadlo! Přecedův tým neprohrál ani jeden zápas! :D Ale nebudeme předbíhat...:)

Možná ještě řeknu, co takový půlmaraton je. Sejde se moc moc roverů (rozuměj skautů a jejich kamarádů od 15let) - letos kolem 30 lidí - udělají se 4 týmy a hraje se celkem 5 sportů (každý sport hraje každý tým s každým) - basket, volejbal, florbal, fotbal a ringo - a určuje se vítěz celého půlmaratonu. 

Letos bylo i nové pořadí sportů. Začali jsme florbalem, to byla celkem sranda a na probuzení se to hodilo. Nutno podtknout, že můj tým skončil těsně za tím Přecedovým, takže byl prakticky první :D Florbalku jsme žádnou nezlomili, takže Tasmík, náš správce majetku, nemusí nic odepisovat:)

Pokračovalo se neoblíbeným basketem, který se letos hrál jen na půlku hřiště, takže jste hráli pořád (pže se hráli dva zápasy vedle sebe). A hlavně u něj nikdo neznal pravidla, takže to byla spíše takový házená s driblingem:) Na kocni hry se řešilo, zda to byla či enbyla trojka apod. a my, co tomu nerozumíme, jen koukali...

Odpočinkem všem byl volejbal, který jsem letos opět pískala a vůbec nenadržovala svému týmu:D. Byl dlouhý, ale očividně všechny bavil. A Přecedovci zase všechny převálcovali (zde to nebylo ani těsné, zde to bylo s dost velkým náskokem:D).

Přišel fotbal. Můj tým už měl v tuto chvíli jediný cíl. Zbytečně se neunavit v zápasech s Přecedovci, protože na ně už stejně nemáme. Takže jsme se bili za druhé místo (nakonec jsme tak i dopadli..:) ). Fotbal byl fajn, kdyby u něj jebyla tak veliká brána! Na chvíli mě do ní dali a já prostě nechápu, jak tam mám ty míče chytat..:) 

Venku už byla tma a my se dali do posledního, pro mě nejlepšího, sportu. Ringo. Dvě malé branky, dva ringo kroužky. Tady jsme skončili velmi těsně druzí, ale opravdu velmi těsně:) 

Nakonec vás možná zajímá to, že letos se nikdo nezranil (možná proto, že Emco chyběla - učila se a Mafián taky nebyl, páč měl rýmičku). Přijelo i pár kamarádů z Pardubic. A dorazil i Soník! Zkrátka to bylo moc príma:) Děkuji Přecovi a všem:)

 

Ještě bych mohla zkusit vymyslet, kdo všechno tam byl, ale berte to s rezerou: Kiki, Májenka, Marťa F., Jánoš, Líska, Přeceda, Soník, Vlaďka, Žihadlo, Němi, Vojta, Koudy, Tasmík, Kašťulka, Maru, Mrňous, Ivča F., Čoky, Máťa, Kuba M., Filip/Hodor, Janek, Majk, Martin Ž., Michal H., Martin Š., Kryštof, 

(a jako návštěva Jáminka se sádrou, Marťa H., Kecka, Sopka..)

 

PS. A dokonce jsem se den poté mohla hýbat!

 

Sportu zdar! Kiki