St. vlčata Raptoři - oslava narozenin v klubovnách 24. - 25. 2. 2017

25.02.2017 23:57
Raptoři Oslava narozenin (Pikačůa, Šmouly, Marťana a Avatara) 24.-25.2.2017
 
Ehm, tak jak bych asi začal. No vlastně bych začal tím, že to všechno začalo a to takhle: 
Nejdřív jsme se sešli a vyloili v kuchyňce všechno to jídlo, pak jsme si pohráli a šli jsme odnést jídlo a dobroty těm, co nemohli a též odvést kubu do ZUŠ na kytaru. Když jsme se vrátili, tak jsme se navečeřeli a poté jsme uklízeli. Pár vedoucích nás přepadlo a odvlekli samosebou mě a svázali. Aby mě zachránili, tak museli kluci s Františkem (Tukanem) ty zlosyny sejmou a odvést mě, což se jim nepodařilo a museli mě vyměnit za puding, který jim již kluci za "odměnu" připálili. Po této události jsme šli na kutě, tedy některé, protože někdo spal a někdo koukal na pohádku. Ráno jsme vstali a sbalili si. Rarach však musel odejít na turnaj basketu. Pak jsme se pošermovali a pohráli. Když už byl čas odchodu, tak jsme se rozloučili a šli domů. 
Šmoula 
Oslava narozenin (Pikačůa, Šmouly, Marťana a Avatara) 
 
Ehm, tak jak bych asi začal. No vlastně bych začal tím, že to všechno začalo a to takhle: 
Nejdřív jsme se sešli a vyložili v kuchyňce všechno to jídlo, pak jsme si pohráli a šli jsme odnést jídlo a dobroty těm, co nemohli a též odvést kubu do ZUŠ na kytaru. Když jsme se vrátili, tak jsme se navečeřeli a poté jsme uklízeli. Pár vedoucích nás přepadlo a odvlekli samosebou mě a svázali. Aby mě zachránili, tak museli kluci s Františkem (Tukanem) ty zlosyny sejmou a odvést mě, což se jim nepodařilo a museli mě vyměnit za puding, který jim již kluci za "odměnu" připálili. Po této události jsme šli na kutě, tedy některé, protože někdo spal a někdo koukal na pohádku. Ráno jsme vstali a sbalili si. Rarach však musel odejít na turnaj basketu. Pak jsme se pošermovali a pohráli. Když už byl čas odchodu, tak jsme se rozloučili a šli domů. 
 
Fotky ZDE
 
Šmoula